2010. augusztus 7., szombat

Játék: 10+1

Én Pöszkétől kaptam a labdát. Állítom, hogy nagyszerű passzot kaptam. Az a kérdés, hogy sikerül-e gólt rúgni. Na, de nem is annyira a gól érdekel, hanem a játék kedvéért játszom. Köszönöm a labdát, igyekszem gyorsan tovább is adni.

Most ellesem a Pöszke "labdajátékát", és én is a kedvenc gyerekolvasmányaimmal (gyerekként kedvencek) kezdek. Elárulom, hogy a lista összeállításakor kicsit puskáztam a 10 éves, kamaszkori naplómból:


1. Benedek Elek: A táltos kecske
2. Erich Kastner: A repülő osztály
3. H.B. Stowe: Tamás bátya kunyhója
4. Verne: Kétévi vakáció
5. E. Kastner: Május 35
6. Nagy István: Paliék hétfejű sárkánya
7. Fodor Sándor: Fülöpke beszámolói
8. Fodor Sándor: Csipike
9. Aubrey: Belle és Sebastien
10. Marton Lili: Jutka a nagyvilágban
11. Nagyapó mesefája-sorozat

Marci-anyukaként kedvenceinkkké váltak a következő kortárs gyerekkönyvek:


1. M. Weitze: Mese a rózsaszínű elefántról

2. Marék Veronika: Kippkopp és a hónapok

3. Autósmesék

4. T. Parleva: Mérleghinta

5. Friss tinta

6. Bálint Ágnes: Mazsola

7. Tótfalusi István: Meseország lakói

8. V. Cuvellier: Mikor életemben először

9. Cabban: Ide nekem a Holdat!

10. Janikovszky Éva: Jó nekem!


Felnőttirodalom:


1. Závada Pál: Jadviga párnája

2. Updike: Gyere hozzám feleségül

3. Esterházy Péter: Egy nő

4. Erich Knight: Légy hű magadhoz

5. Darvasi László: Virágzabálók

6. Füst Milan: A feleségem története

7. Jack London: Martin Eden

8. J. Semprun: A nagy utazás

9. Závada Pál: Idegen testünk

10. D. Cusack: Ketten a halál ellen

Én a labdát /Peternek/, Zolinak/, Évának , Erikának küldtem tovább.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése